Kraj

Świąteczna kampania Orange

Realizacja: Leo Burnett Warszawa i Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fqtv4VUpjS1g%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska prowadzi świąteczną kampanię reklamową. Jej kreację przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa (Grupa Publicis), a konkretnie zespół kreatywny w składzie Patryk Michoń i Sylwia Rękawek-Michoń. Po stronie Orange  projekt koordynowali: Szymon Biela, Anna Kopytko-Świtkiewicz i Jolanta Skrońska.
 
Kampania obejmuje działania w telewizji, radiu, OOH oraz aktywności digital. Emitowane są cztery wersje spotów (dwa 30- i dwa 15-sekundowe).

– Platforma “Orange zbliża” idealnie wpisuje się w polskie święta, podczas których bardzo łatwo o nieporozumienie czy konflikt, ale koniec końców wszystko kończy się happy endem – mówi Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head w Leo Burnett Warszawa.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.