M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiana brokerów: Eleven Sports z Polsat Media, Eurosport z TVN Media

Piotr Machul | 28 listopada 2018, 06:00

To konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r.

Od 1 stycznia 2019 r. biuro reklamy Polsat Media będzie odpowiedzialne za sprzedaż czasu reklamowego na kanałach Eleven Sports, a TVN Media za kanały Eurosportu. Jest to konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r. Grupy Cyfrowy Polsat oraz Discovery TVN przenoszą należące do siebie kanały do swojego portfolio sprzedażowego.

W maju 2018 r. Grupa Cyfrowy Polsat poprzez Telewizję Polsat nabyła ponad 50 proc. udziałów w Eleven Sports Network. Wiosną tego roku Discovery Communications, do którego należy także Eurosport, sfinalizowało transakcję przejęcia Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. TVN, umacniając pozycję jednego z największych koncernów medialnych na świecie.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,