Kraj

Mastercook umacnia wizerunek poprzez kampanię TV

Wrozamet, producent sprzętu AGD, rozpoczął kampanię TV marki Mastercook. Jest to kontynuacja działań reklamowych prowadzonych jesienią 2004 r. i mających...

Wrozamet, producent sprzętu AGD, rozpoczął kampanię TV marki Mastercook. Jest to kontynuacja działań reklamowych prowadzonych jesienią 2004 r. i mających na celu dalsze pogłębianie znajomości i wizerunku marki. Kampania ma zwrócić uwagę Polaków na nowoczesną, dynamiczną markę, pod którą sprzedawane są produkty dobrej jakości i o ładnym designie. W kampanii posłużono się filmem emitowanym jesienią “Mastercook – nadaje Ton”, przygotowanym przez Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Media Planning MPG. Kampania obejmuje wyłącznie TV, w tym takie stacje jak: TVP, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4, Tele5, TVN24, TVN Style oraz Discovery. Emitowane są 30-s i 15-s filmy. Kampania ma dotrzeć do 90 proc. dorosłych Polaków. Mastercook jest dostarczycielem urządzeń AGD wolno stojących i do zabudowy kuchni. Jest liderem na rynku kuchni wolno stojących z udziałem ilościowym na poziomie 40 proc. Marka plasowana jest w średnim segmencie cenowym, jej największym konkurentem jest Amica, która aktualnie również prowadzi kampanię TV. (MKS)