Alior Bank rusza z nową kampanią digitalową dotyczącą bankowości internetowej i mobilnej. Zdecydował się w niej zmodyfikować dotychczasowy format reklamowy. Tym razem postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, co ma angażować głównie użytkowników mediów społecznościowych. Krótkie filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Agencja PZL we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia.
Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID.
Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co mają obrazować reklamy.