Kraj

Alior Bank zmienia format reklam

W nowej digitalowej kampanii banku dominują mocne kolory i dynamika obrazu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmstcRpTsExc%22%7D
Alior Bank rusza z nową kampanią digitalową dotyczącą bankowości internetowej i mobilnej. Zdecydował się w niej zmodyfikować dotychczasowy format reklamowy. Tym razem postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, co ma angażować głównie użytkowników mediów społecznościowych. Krótkie filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Agencja PZL we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia.

Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID.

Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co mają obrazować reklamy.