Kraj

Nagrody IAB Mixx Awards: trzy złota

Najwięcej statuetek - siedem - otrzymała agencja Gong.

Po raz 12. do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards, konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach

W tym roku w konkursie przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień. – Wyśrubowany poziom sprawia, że liczba złotych czy srebrnych statuetek jest niższa niż liczba kategorii i już sama nominacja jest olbrzymim wyróżnieniem – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W tym roku najwięcej, bo aż siedem statuetek otrzymała agencja Gong, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

Złote statuetki Mixx Awards 2018 trafiły do twórców kampanii: #weekendING (Gong, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub – kategoria Product Launch), ”Do ostatniego drzewa” (Ogilvy, Facebook, Gameset, LifeTube – kategoria Public Service and non profit campaign) oraz „Hope County FM – głos nadziei w twoim domu” (MSLGroup, dom produkcyjny Foszer Sawicki – kategoria Games & eSport)

Agencją Roku został Gong, Domem Mediowym Roku – Havas Media, a Marketerem Roku IKEA Polska. Joanna Pawlak, prezes spółki Wirtualna Polska Media, otrzymała nagrodę Człowieka Roku. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.