Pod hasłem “Prezenty najlepsze z Natury” wystartowała najnowsza kampania sieci Drogerii Natura. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych poprzez promocję zestawów świątecznych w atrakcyjnej ofercie cenowej.
Za kreację, tj. KV, spoty reklamowe, kreację materiałów online, odpowiada Promo Agency.
Kampanią w digitalu zajęła się agencja SalesTube (Group One), która w ramach kampanii odpowiada za współpracę z wysoko zasięgowymi portalami oraz promocję na Facebooku i YouTube. Dodatkowym elementem w ramach promocji świątecznej kampanii Drogerii Natura będą działania wspierające sprzedaż.
Za przygotowanie strategii mediowej, dobór i zakup mediów oraz koordynację poszczególnych odsłon kampanii, która zaplanowana jest do 24 grudnia, odpowiada Mediaplus (Group One). Działania obejmują kluczowe stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, oraz ich kanały tematyczne, jak również ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe. Dodatkowym wsparciem będzie komunikacja w internecie.