Kraj

Wystartowała świąteczna kampania Drogerii Natura

Przy projekcie pracowały Promo Agency, Sales Tube i Mediaplus.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3vPzHEy3ndc%22%7D
Pod hasłem “Prezenty najlepsze z Natury” wystartowała najnowsza kampania sieci Drogerii Natura. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych poprzez promocję zestawów świątecznych w atrakcyjnej ofercie cenowej.

Za kreację, tj. KV, spoty reklamowe, kreację materiałów online, odpowiada Promo Agency.

Kampanią w digitalu zajęła się agencja SalesTube (Group One), która w ramach kampanii odpowiada za współpracę z wysoko zasięgowymi portalami oraz promocję na Facebooku i YouTube. Dodatkowym elementem w ramach promocji świątecznej kampanii Drogerii Natura będą działania wspierające sprzedaż.
Za przygotowanie strategii mediowej, dobór i zakup mediów oraz koordynację poszczególnych odsłon kampanii, która zaplanowana jest do 24 grudnia, odpowiada Mediaplus (Group One). Działania obejmują kluczowe stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, oraz ich kanały tematyczne, jak również ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe. Dodatkowym wsparciem będzie komunikacja w internecie.