M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Digital35 i Blueway Com dla STS

Maciej Burlikowski | 30 listopada 2018, 06:00

Nowa odsłona kampanii bukmachera.

STS, największa firma bukmacherska w Polsce, rusza z kolejną odsłoną trwającej od września kampanii reklamowej. Odnosi się ona do aktywności sponsorskiej STS, prowadzonej na rzecz klubów sportowych z różnych dyscyplin.

Spot jest emitowany we wszystkich telewizyjnych kanałach sportowych oraz przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich. Wyświetlany jest również w internecie. Działania online obejmują największe krajowe portale.

Spot przygotował dom produkcyjny Digital35, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Blueway Com.

STS jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz sponsorem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy KSW oraz innych klubów i związków sportowych.

Czytaj więcej na temat: