Finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.
Partnerem konkursu był Greenpeace. Zadanie konkursowe oparte było na raporcie udostępnionym publicznie 8 października 2018 r. przez ONZ. Brief przygotowała Joanna Uniwersal z Ogilvy.
Young Creatives Integrated Competition jest konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej, którzy nie ukończyli 31 lat. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego, executive creative directora Ogilvy, w składzie: Christian Behrendt group creative lead/Google ZOO – Dach, France & Mena, Maria Milusheva, creative director & partner/Noble Graphics TBWA, Krzysztof Cibor, communication specialist/Greenpeace Polska.
Prace dostępne są tutaj.
Czytaj więcej na temat: Publicis, DDB, Ogilvy, Greenpeace, Maciej Twardowski, Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018, Joanna Uniwersal, Thomas Jørgensen Parastatidis, Magnus Mynderup-Bjørnshave, Anton Stolpovskii, Anastasiia Kashina, Fury, WNM.digital