Zagranica

Seria przedświątecznych katastrof w szwedzkiej kampanii świątecznej

W rolach głównych występują sami zestresowani: spalony piernik, wymiotujący Mikołaj, spalona choinka i rozerwany miś.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTS81rpVEdW0%22%7D
Reżyser Adam Berg i szwedzka sieć sklepów ze sprzętem RTV I AGD Clas Ohlson zaproponowali niesztampowy świąteczny spot reklamowy. Sieć przygotowała reklamę, która w swojej wymowie jest dość przygnębiająca, a jednocześnie składa konsumentom życzenia bezstresowych świąt.

Za kreację kampanii odpowiada szwedzka agencja King, a spot wyprodukowała firma Indio. Kampania będzie miała odsłony w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

(AdAge)