Kraj

PizzaPortal.pl promuje się za pomocą GIF-ów

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgXOp2a6TMAI%22%7D
PizzaPortal.pl rozpoczyna nową kampanię pod hasłem “GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIF-y zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. Realizując strategię “digital first”, spoty przygotowane w pierwszej kolejności do publikacji w internecie będą także emitowane w telewizji.

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom (Publicis Media), a spoty wyprodukowane przez dom produkcyjny Flota Filmowa. Za działania PR marki PizzaPortal.pl odpowiada 38PR & Content Communication.