M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Delecta wspiera świąteczne pierniki

Katarzyna Woźniak | 4 grudnia 2018, 06:00

Działania przygotowały agencje Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.

Marka Delecta z portfolio Bakallandu promuje się w kontekście świąt – jako okazja do spotkań z bliskimi w rodzinnym domu i w kuchni. Marka zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury.

Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji oraz konkurs w social mediach marki, a także działania PR poświęcone świątecznym produktom.
Billboard sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN od 3 do 23 grudnia 2018 r. 
W połowie grudnia na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbędzie się konkurs, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody i zestawy produktów marki Delecta.
Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od marki Delecta wysyłki kreatywne zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia Pierniczków Z serca natury.
Pierniczki Z serca natury to mieszanka do samodzielnego wypieku z kompozycją korzennych przypraw.

Pierniczki Delecta z nowymi stempelkami dostępne są w sprzedaży od 15 października br. w sugerowanej cenie detalicznej ok. 5,90 zł za opakowanie. Pisaki XXL można znaleźć na sklepowych półkach w cenie 2,80 zł/sztuka.
Za kreację billboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada agencja Opus B. Zakup mediów realizuje Starcom. Za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Czytaj więcej na temat: , , , ,