M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pan Pomidor przeszedł rebranding

Katarzyna Woźniak | 6 grudnia 2018, 06:00

Producent zup prezentuje linię swoich produktów w nowej odsłonie.

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, przeszła rebranding. Modyfikacjom poddano nazwę, logo oraz stylistykę etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Jak zapewnia biuro prasowe marki, odświeżona identyfikacja wizualna i nowa komunikacja mają nie tylko wyróżnić ofertę Pan Pomidor na rynku, ale i wesprzeć realizację misji zachęcania Polaków do spożywania większej ilości warzyw, także w daniach gotowych.  
Transformacja marki Pan Pomidor objęła logo, język komunikacji oraz wygląd opakowań. Nazwę marki wzbogaciło określenie "Król Warzyw”, a logo ożywiła zielona, królewska szypułka-korona. Dzięki nowej typografii i ikonom na opakowaniach znalazły się czytelne informacje dotyczące m.in. pochodzenia produktów, braku barwników, konserwantów i wzmacniaczy smaku. Na odświeżonych etykietach podkreślono skład dań oraz ich wartości odżywcze. Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły nowe grafiki.
Nowe nazwa, logo i etykiety to pierwszy etap zmian, których wzmocnieniem będzie wprowadzenie do sprzedaży w IV kwartale 2018 r. kolejnych nowości marki Pan Pomidor.
Graficzną i strategiczną część rebrandingu marki przygotowała agencja Touch Ideas. Za digital i social media odpowiada agencja Carla Zuri, a przygotowaniem i realizacją strategii public relations zajęła się agencja ConTrust Communication.

Czytaj więcej na temat: , , ,