Zagranica

Piyush Pandey globalnym chief creative officerem Ogilvy

Następca Thama Khai Menga będzie pracował w Bombaju.

Ogilvy powołało Piyusha Pandeya, prezesa Ogilvy India, na stanowisko globalnego chief creative officera. Zastąpił na tym stanowisku Thama Khai Menga, który w lipcu opuścił agencję.
Pandey zachowa obecne obowiązki, kierując indyjskim biznesem i pozostanie w biurze w Bombaju, ale od nowego roku będzie współpracował bezpośrednio z globalnym dyrektorem generalnym Ogilvy Johnem Seifertem. Jego głównym zadaniem będzie nadzorowanie kreatywnych standardów w firmie.
Pandey wraz ze swoim bratem został uhonorowany prestiżową nagrodą “Lion of St Mark” w Cannes latem tego roku. Jest rozpoznawalną postacią w Indiach.

Przez kolejnych osiem lat był uznawany za najbardziej wpływowego człowieka w indyjskiej reklamie. Tytuły przyznawały mu m. in. “The Economic Times” czy The Advertising Club of Mumbai.

W styczniu agencja Ogilvy ma ogłosić nazwiska członków 20-osobowej rady kreatywnej, której połowę mają stanowić kobiety. W międzyczasie Ogilvy ogłosiło szereg innych zmian personalnych w działach kreacji.
Joe Sciarrotta, chief creative officer w Ogilvy US, został mianowany globalnym zastępcą dyrektora ds. kreatywnych, a raportować będzie do Pandeya i Seiferta. Sciarrotta będzie nadal nadzorował kreatywna pracę koncepcyjną dla SC Johnson i Cisco, jednocześnie przejmując nowe obowiązki na globalnym poziomie decyzyjności.
Na stanowisko głównego szefa kreacji Ogilvy US zostaje powołana Leslie Sims, która dołączyła do Ogilvy po przejściu z VMLY&R i raportuje do dyrektora generalnego Lou Aversano.

(Campaign)