Kraj

Wyborowa uczy dobierać wódkę do jedzenia

Marka z portfolio Pernod Ricard wystartowała z działaniami edukacyjnymi.

Wyborowa uczy dobierać wódkę do jedzenia
Marka wódki Wyborowa, flagowy produkt z portfolio Pernod Ricard, organizuje specjalną akcję zachęcającą do celebracji konsumpcji i wspólnych spotkań. Marketer wydał w tym celu specjalną publikację “Mistrzowskie spotkania przy stole”. 
O nieocenionej roli wspólnego spędzania czasu mówi w kampanii “Stół społecznościowy” marka Wyborowa od Mistrza jako eksperta w dziedzinie gościnności. Wraz z ambasadorem Maciejem Zakościelnym marka zwraca uwagę na dosłowne i metaforyczne podobieństwo stołu do platformy społecznościowej. Książka ma być naturalnym rozwinięciem idei powrotu do świata analogowego. Stanowi praktyczny przewodnik po świecie spotkań, który pozwoli ugościć bliskich w sposób wyjątkowy i niezapomniany.
Autorami przepisów są cenieni znawcy sztuki kulinarnej. Jednym z nich jest Adriana Marczewska – uczestniczka 4. edycji “Top Chef Polska”, pasjonatka podróży kulinarnych, szefowa kuchni restauracji WuWu w Warszawie. Nad przepisami pracowali także Michał Gniłka – jeden z najlepszych kucharzy wegańskich w Polsce, Magdalena Łapanowska – ambasadorka ruchu Slow Food w Polsce, oraz Jakub Mikołajczak – kucharz i współwłaściciel pierwszej w Polsce agencji zajmującej się eventami o charakterze kulinarnym.
Album jest dostępny przy zakupie dwóch butelek trunku Wyborowa od Mistrza w punktach sprzedaży sieci Selgros i powstał przy współpracy z wydawnictwem Full Meal Publishing House.
Działanie jest częścią rozległej kampanii z udziałem Macieja Zakościelnego, która wystartowała we wrześniu i potrwa do końca roku (MMP24 z 19 września). Dla marki Wyborowa pracują H+K Strategies, a za obsługę PR-ową odpowiada MSL Group.