Kraj

Vert Advertising realizuje projekt regionalny dla grupy Grass

Agencja reklamowa Vert Advertising pozyskała budżet na przygotowanie kampanii BTL produktów firmy Grass Polska, w której portfolio znajduje się m.in....

Agencja reklamowa Vert Advertising pozyskała budżet na przygotowanie kampanii BTL produktów firmy Grass Polska, w której portfolio znajduje się m.in. ceramika i armatura łazienkowa. Działania obejmują Polskę oraz rynki Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Czechy, Słowację, Chorwację, Węgry, w przyszłości Ukrainę). Rozpoczęcie realizacji projektu planowane jest na początek lipca br. Agencja pozyskała obsługę budżetu bez przetargu. Vert Advertising opracowała strategię marketingową z ujęciem budowania wizerunku marek oraz opracowała materiały trade-marketingowe. Zaplanowane działania BTL mają na celu wprowadzenie na rynek nowych produktów i repozycjonowanie marki Imperial należącej do grupy Grass oraz zwiększenie sprzedaży. Obejmować będą około 5 tys. punktów sprzedaży na terenie całego kraju. W dalszym etapie planowane jest rozszerzenie prac na działania ATL. Obecnie w Czechach rozpoczęła się promocja produktów Grass w sieci sklepów sieci handlowej Obi. Agencja reklamowa Vert Advertising działa od ponad czterech lat na rynku reklamy i marketingu. Jej założycielami są: Piotr Kosmala, managing director, i Bolesław Dubowski, creative director. Do portfolio klientów agencji należą: Delecta, Dębica, Dunlop, Finlandia Polska, GoodYear, Grupa Bongrain, Kamis, Lu Polska, Nestle, OSM Kościan, Philip Morris Polska, Tetra Pak, Unilever i US Pharmacia. (JP)