Kraj

Veneo ma nowego klienta

Agencja Veneo objęła kompleksową opiekę marketingową nad producentem luksusowych toreb skórzanych, firmą Adam Baron.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqeLgQQhq_t0%22%7D
Agencja Veneo objęła kompleksową opiekę marketingową nad producentem luksusowych toreb skórzanych, firmą Adam Baron. O wyborze zadecydowała przedstawiona przez agencję koncepcja strategii marki, brandingu oraz strategii  komunikacji.
Firma Baron powstała w Nowym Sączu w 1993 r. Po 25 latach postanowiła przedefiniować pozycjonowanie swojej marki, by podkreślić luksusowy charakter swoich wyrobów.
Zakres usług Veneo obejmuje: opracowanie strategii marki, branding (zmodyfikowana nazwa wywodząca się z pełnego imienia i nazwiska p. Adama Barona, nowe logo), strategię komunikacji, wdrożenie nowego e-sklepu, koncepty kreatywne kampanii promocyjnych, spoty reklamowe i sesje zdjęciowe, kreacje do wszystkich kanałów komunikacji. Agencja odpowiada również za zakup mediów digitalowych.