M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Keith Weed odchodzi na emeryturę po 35 latach pracy w firmie

( red. ) | 10 grudnia 2018, 06:00

Globalny szef marketingu Unilevera ogłasza, że czas odpocząć.

Globalny szef marketingu Unilevera Keith Weed ogłosił, że po 35 latach odchodzi na emeryturę. Jak podkreślają współpracownicy z branży, był mistrzem działań zmierzających w kierunku zrównoważonego rozwoju i działań wokół reklamowego i marketingowego ekosystemu.
Weed pracował dla Unilevera przez ostatnich 35 lat, z czego ostatnich 8 na stanowisku szefa marketingu. W ostatnim czasie wezwał do podjęcia pilnych działań w zakresie marketingu influencerów, zastrzegając, że Unilever zwiększy przejrzystość w marketingu cyfrowym. Od lat jest również stałym felietonistą "Marketing Week", gdzie podejmuje tematykę transparentności cyfrowej, inkluzywności i zrównoważonego działania marek.
Weed opuści firmę na początku maja przyszłego roku. Nie podjęto jeszcze decyzji w sprawie jego następcy, a to prawdopodobnie nie nastąpi, dopóki Alan Jope nie obejmie funkcji CEO firmy w nowym roku.
Weed dołączył do Unilever w 1983 r. i pełnił różne funkcje, w tym szefa kilku globalnych działów. Dyrektorem ds. marketingu i komunikacji został w kwietniu 2010 r.
Weed pozostawia po sobie potężną spuściznę. Był pionierem w tworzeniu i realizacji bardziej zróżnicowanego planu marketingowego koncernu. W 2016 r. wprowadził projekt Unilever Unstereotype, który ma za zadanie promować reklamy zrywające ze stereotypowym wizerunkiem płci. Rok później firma nawiązała współpracę z ONZ Women.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,