Kraj

Grupa Energa prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]

Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2Y3gzMseCeM%22%7D
Grupa Energa rozpoczęła nową kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem “Więcej energii na to, co ważne”. Spot wizerunkowy emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1 i TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w porach o największej liczbie widzów oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom, jak np. “M jak miłość”. Do końca roku komunikację telewizyjną uzupełniać będzie kampania prowadzona m.in. w Polskim Radiu, internecie, prasie i na plakatach reklamowych w całym kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz ich realizację odpowiadał zespół kreatywny składający się z przedstawicieli Energi SA, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk. Jak wynika z naszych informacji, Energa samodzielnie zajęła się planowaniem i zakupem mediów.