Kraj

Omni Marketing Global udziałowcem Garp Integrated

Garp Integrated jest agencją komunikacji strategicznej i kreatywnej działającą m.in. w obszarze shopper marketingu.

Spółka Garp Integrated nawiązała strategiczną współpracę poprzez sprzedaż 51 proc. akcji spółce Omni Marketing Global, działającej na rynku rozwiązań shoppermarketingowych. Omni Marketing Global już wcześniej umocniła swoją pozycję na rynku europejskim, nabywając udziały w POS Media Group, spółce obecnej w ośmiu krajach europejskich, w tym w Polsce.

Współpraca pomiędzy Garp Integrated, agencją komunikacji strategicznej i kreatywnej z wieloletnim doświadczeniem w shopper marketingu, aktywacji marki, content marketingu i mediach społecznościowych w Czechach, a Omni Marketing Global, założonym w 1993 r., mającym oddziały w 24 krajach, ma zwiększyć portfolio usług świadczonych w Europie zarówno na rzecz partnerów detalicznych, jak i marek.

Do Omni Marketing Global należą m.in.: ActMedia, DemoPower, K2 Insight, Red Basket, StoreMinder, U-Marketing, Continuity Plus i POS Media Group.