Przetargi

Odzieżowa firma Atlantic prowadzi przetarg mediowy i kreatywny

Odzieżowa firma Atlantic prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie jednej agencji do kompleksowej obsługi swoich trzech marek (Sport, Young i...

Odzieżowa firma Atlantic prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie jednej agencji do kompleksowej obsługi swoich trzech marek (Sport, Young i Elite). Wybrana ma być agencja kreatywna, ale równocześnie prowadzony jest niezależny przetarg mediowy. Liczba i nazwy agencji oraz domów mediowych nie zostały podane, przetarg ma się rozstrzygnąć prawdopodobnie w drugiej połowie lipca. Atlantic wcześniej reklamowała się z wykorzystaniem prasy i outdooru, ale niewykluczone, że kolejne działania reklamowe firmy obejmować będą także telewizję. – Na tym etapie nie mogę zdradzać wszystkich szczegółów – powiedziała Agnieszka Włodarczyk, brand manager w firmie Atlantic, nie wykluczając jednak możliwości wykorzystania telewizji. W ubiegłym roku strategię i kreację kampanii firma przygotowała we własnym zakresie; planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Universal McCann. (AMS)