M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Burda chwali się wynikami Focus.pl

Joanna Niewiadomska | 11 grudnia 2018, 06:00

Serwis rok od relaunchu notuje 112-proc. wzrost liczby użytkowników i 175-proc. wzrost liczby odsłon.

Focus.pl notował w listopadzie blisko milion unikatowych użytkowników (996 711 uu wg Google Analytics) i 3,7 mln odsłon. Jesienią zeszłego roku serwis przeszedł relaunch, co zaowocowało wzrostem o 112 proc. liczby użytkowników i o 175 proc. liczby odsłon.

Burda Media Polska deklaruje, że przyjęta strategia kładzie nacisk na rozwój internetowej części biznesu. Po kilkunastu miesiącach intensywnej pracy odpowiada ona już za połowę dochodów wydawnictwa, a tendencja wskazuje na to, że jej udział w obrotach ma nadal rosnąć.

Podobne doświadczenia z internetem wydawnictwo ma na innych rynkach. W Stanach Zjednoczonych zdecydowano o zamknięciu papierowej wersji "Glamoura" – pismo miało 2 mln czytelników, podczas gdy wersja online tytułu ma 20 mln użytkowników.

Czytaj więcej na temat: , ,