M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Allegro stawia na wyszukiwanie oparte na produkcie

Joanna Niewiadomska | 12 grudnia 2018, 06:00

Platforma zmienia sposób prezentacji ofert.

Allegro planuje zmiany w wyglądzie platformy. Od stycznia, początkowo w wybranych kategoriach, oferty będą grupowane i powiązane z konkretnymi produktami. Nowy wygląd listy ofert ma przyspieszyć wyszukiwanie i porównywanie. 

Na początku zmiany objąć mają kategorie: książki i komiksy, smartfony i telefony komórkowe oraz telewizory. Zależnie od wyników wstępnej fazy powstanie plan dalszego wdrożenia obejmujący docelowo oferty w prawie wszystkich kategoriach, gdzie obowiązkowe będzie powiązanie ofert z konkretnymi produktami.

Wyszukiwanie oparte na produktach ma być kontynuacją zmian wprowadzonych w 2017 r. dotyczących nowego wyglądu ofert (standardowy szablon, zdjęcia na neutralnym tle, obowiązkowe parametry). 

 

 

Czytaj więcej na temat: