Kraj

Agros wprowadza nowe produkty i rusza z kampanią "Minerado Unplugged"

Agros Nova Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe produkty swoich marek Fortuna, Łowicz i Tarczyn i rozpoczyna nową kampanię...

Agros Nova Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe produkty swoich marek Fortuna, Łowicz i Tarczyn i rozpoczyna nową kampanię napojów Fortuna Minerado pod hasłem “Minerado Unplugged” autorstwa agencji reklamowej DDB Warszawa, z którą Agros współpracuje po raz pierwszy. Nowości produktowe Agrosu to: nowe soki pomarańczowe Fortuny z granatem, liczi i figą, nowe soki nektary Tarczyna: gruszkowy i śliwkowy, nowe smaki syropu malinowego marki Łowicz: z kwiatem lipy i żurawiną, oraz nowe sosy Łowicz: leczo i pieczarkowy ze śmietaną. Producent zmienił też szatę graficzną wszystkich litrowych soków Fortuny (nowoczesne opakowania typu “prisma” z odświeżonym, słonecznym logo). Według producenta nowe opakowania mają służyć zwiększeniu widoczności produktów na półce oraz postrzeganiu jej przez konsumentów jako atrakcyjnej, dynamicznej, wysokiej jakości. Nowe opakowania Fortuny zaprojektowała na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. agencja Dragon Rouge. Rownolegle Agros rozpoczyna letnią kampanię napojów impulsowych Minerado: budują ją dwa spoty: 30- i 15-s wyświetlane w pięciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem. Adresatem są młodzi ludzie, a celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Fortuny Minerado jako marki młodej i nowoczesnej oraz poinformowanie o nowej linii produktowej Minerado z chłodną miętą w półlitrowych kartonikach. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa (za jej realizację ze strony Agrosu odpowiadali: Andrzej Łęgosz, kierownik marketingu, i Marcin Dzionek, kierownik marki Fortuna, zaś ze strony agencji – Aneta Szeweluk, junior art director, Piotr Skarbek, junior copywriter, oraz Jacek Pawlak i Darek Szubiak – obaj deputy creative director). To pierwsza praca DDB dla tej marki. Agros współpracuje z agencjami reklamowymi na zasadzie projektowej, pierwszą tegoroczną kampanię dla Minerado Orient przygotowała agencja Red 8 Communications Group, zaś wcześniej dla tej marki pracowała Ad Fabrika FCB. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. (MB)