Kraj

Maciej Ners nowym specjalistą ds. promocji i PR w magazynie "Cafe"

Maciej Ners objął stanowisko specjalisty ds. promocji i PR w magazynie "Cafe" (Direct Publishing). Zastąpi Norberta Turka, który rozstał się...

Maciej Ners objął stanowisko specjalisty ds. promocji i PR w magazynie “Cafe” (Direct Publishing). Zastąpi Norberta Turka, który rozstał się z tytułem. Maciej Ners (26) jest absolwentem International Business Program na Wydziale Zarządzania UW. Odbył też roczne szkolenie z zakresu PR w Instituto Superior de Novas Profissoes w Lizbonie. – Celem rozpoczętych przeze mnie działań jest wzmocnienie pozycji i rozwój “Cafe”. Chciałbym wprowadzić nowe formy dystrybucji, rozpocząć organizowanie wydarzeń kulturalno-promocyjnych i zastosować nowatorskie formy promocji, które przełożą się na zwiększenie liczby prenumeratorów – powiedział Maciej Ners. Nakład “Cafe” wynosi 62 tys. egz. Magazyn jest rozsyłany do bazy imiennych adresatów. Jego czytelnikami są zwłaszcza kobiety, w wieku 25-35 lat. (KP)