M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TikTok rusza z pierwszą dużą kampanią w Wlk. Brytanii

( red. ) | 18 grudnia 2018, 06:00

Przewidziano m.in. spektakularne reklamy OOH w centrum Londynu.

Świąteczna kampania na rynku brytyjskim, postrzeganym przez chińskiego właściciela marki jako strategiczny, ma objąć media cyfrowe i społecznościowe, a także outdoor. Od 17 do 31 grudnia TikTok zawładnie m.in. centralnymi punktami Londynu: Piccadilly Street i Oxford Circus.

Autorem kampanii jest agencja TBWA, a media planuje i kupuje Blue 449.

Mobilna aplikacja TikTok umożliwia nagrywanie krótkich form wideo i dzielenie się nimi z innymi użytkownikami. Stworzona w Chinach w 2016 r. jest już dostępna w 15 językach i 75 krajach. W 2016 r. Bytedance, chiński start-up wyceniany obecnie na gigantyczną kwotę 75 mld dol., uruchomił serwis o nazwie Douyin, następnie przemianowany na TikTok z myślą o ekspansji globalnej. Po przejęciu w 2017 r. ogromnie popularnego wśród nastolatków Musical.ly za 1 mld dol. Bytedance skonsolidował dwie marki pod parasolem TikTok.

(TheDrum.com)

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,