Kraj

Magdalena Pieńkowska dyrektorem operacyjnym Stellar Fireworks

Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu w Platige Image.

fot. Mateusz Nasternak
Magdalena Pieńkowska, dotychczas dyrektor marketingu w Platige Image, objęła w Stellar Fireworks stanowisko dyrektora operacyjnego. Wcześniej odpowiadała m.in. za stworzenie działu projektów specjalnych w Multikinie.

Stellar Fireworks jest studiem specjalizującym się w realizacji projektów narracyjnych dla parków rozrywki, centrów nauki i muzeów oraz projektów branded environments dla firm. Kilkunastoosobowy zespół studia przygotowuje obecnie m.in. wystawę dla centrum nauki w Holandii oraz realizuje dwa projekty dla jednego z największych parków rozrywki w Polsce. W ramach projektów własnych studio opracowuje również tematyczne wystawy podróżujące i projekty merchandisingowe.

Stellar Fireworks jest spółką portfelową Comoving Coordinates Ltd. – funduszu angel & venture development założonego na początku 2018 r. przez Łukasza Alwasta i Jana Pomiernego.

Pieńkowska w latach 2006-2016 współtworzyła i zarządzała działem projektów specjalnych w Multikinie (obecnie Grupa Vue). W ramach grupy rozwijała przedsięwzięcia z obszaru special event cinema oraz wspierała rozwój i operacyjną realizację festiwali filmowych w Polsce (Warszawski Festiwal Filmowy, Gdynia Festiwal Filmowy, Camerimage Festiwal Filmowy, Nowe Horyzonty Festiwal Filmowy). W latach 2016-2018 jako dyrektor marketingu w Platige Image odpowiadała za komunikację marketingową studia, w tym promocję jego kluczowych projektów, m.in. współpracę z Netflixem przy produkcji serialu “The Witcher”, promocję cinematików do uznanych gier komputerowych czy opraw do przedsięwzięć specjalnych takich jak musicale. Odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie międzynarodowego planu promocji do filmu “Jeszcze dzień życia” na podstawie prozy Ryszarda Kapuścińskiego. Film zdobył nagrodę Europejskiej Akademii Filmowej 2018 w kategorii najlepszy pełnometrażowy film animowany.