Kraj

Credit Agricole w kolejnej trasie koncertowej Dawida Podsiadły

Bank sponsoruje swojego ambasadora.

Credit Agricole w kolejnej trasie koncertowej Dawida Podsiadły
Credit Agricole Bank Polska będzie sponsorem trasy koncertowej Dawida Podsiadły “Wielkomiejski tour”, którą artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.

Dawid Podsiadło występuje w reklamach banku, a ten był sponsorem jego jesiennej “Małomiasteczkowej trasy”, która okazała sukcesem frekwencyjnym – 11 koncertów zorganizowanych w największych polskich miastach przyciągnęło łącznie ponad 100 tys. osób. W ramach trasy “Wielkomiejski tour” planowanych jest ponad 50 koncertów w 31 miejscowościach.

– Dawid Podsiadło jest bez wątpienia najchętniej słuchanym artystą w Polsce, a słuchanie jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób nasze wyjątkowe podejście do relacji z klientami: z uwagą ich słuchamy i doradzamy im takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują – przekonuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Kreację reklam dla Credit Agricole tworzy agencja reklamowa Just, za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie – Cube Group i Performics.