Zagranica

Cheryl Calverley pokieruje marketingiem materacy Eve

Wcześniej pracowała dla Automobile Association, Unilevera oraz Birds Eye.

Cheryl Calverley pokieruje marketingiem materacy Eve
Calverley stawia sobie za cel uczynienie z materaców Eve wiodącej europejskiej marki w obszarze higieny snu i dobrego samopoczucia. Brytyjski producent wydał w 2017 r. na promocję i reklamę 17,2 mln funtów (wzrost o 119 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem) pomimo odnotowania straty 19 mln funtów przed opodatkowaniem. Wzrost wydatków wiązał się z coraz większą konkurencją w sektorze materacy, głównie ze strony takich graczy jak Simba i Casper. Inwestycje przyniosły wzrost niewspomaganej znajomości marki z 1,4 proc. w grudniu 2016 r. do 6,6 proc. w listopadzie 2017 r. według danych GlobalData. 

Nowa CMO Eve pracowała przez ostatnie trzy lata w Automobile Association, w tym także na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej przez sześć lat zajmowała szereg kierowniczych stanowisk w dziale marketingu Birds Eye, a jeszcze wcześniej pracowała w Unileverze, gdzie odpowiadała za marki Marmite, Pot Noodle i Axe (Lynx).

(TheDrum.com)