Kraj

"Metro" pod własnym logotypem "Słoneczne Metro" w wakacje w weekendy nad morzem

Dziennik bezpłatny "Metro" (Agora SA) do 13 sierpnia będzie rozdawany w 17 nadmorskich kurortach w piątki i w soboty. Wakacyjna...

Dziennik bezpłatny “Metro” (Agora SA) do 13 sierpnia będzie rozdawany w 17 nadmorskich kurortach w piątki i w soboty. Wakacyjna akcja “Metra” ma własny logotyp i nazywa się “Słoneczne Metro”. Jej wyłącznym partnerem jest PTK Centertel, operator sieci Idea. Działania związane z projektem koordynował dom mediowy Initiative Warszawa. “Słoneczne Metro” treściowo jest tożsame z krajowym wydaniem dziennika “Metro”. Dystrybucja “Słonecznego Metra” rozpoczyna się o godz. 9.30 przy głównych wejściach na plaże oraz na promenadach i deptakach. W trakcie nadmorskiej akcji łącznie ma być rozdanych 540 tys. egz. gazety “Słoneczne Metro” – trafią one do rąk urlopowiczów w Międzyzdrojach, Dziwnowie, Rewalu, Mrzeżynie, Mielnie, Rowach, Kołobrzegu, Chłopach, Ustce, Łebie, Jastrzębiej Górze, Sopocie, Władysławowie, Juracie, Jastarni, Helu i Krynicy Morskiej. “Metro” od 18 kwietnia br. powiększyło zasięg do 19 największych miast Polski. Ukazuje się w nich od poniedziałku do piątku. Średni nakład “Metra” w tygodniu wynosi ponad 500 tys. egz., w piątki – 820 tys. (KP)