M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MSL zajmie się obsługą producenta słodyczy Eti

Maciej Burlikowski | 4 stycznia 2019, 06:00

Agencja ma dużego klienta.

Agencja public relations MSL (Publicis Groupe) dzięki wygranej w przetargu pozyskała nowego klienta - to turecki producent słodyczy Eti European Food Industries, który w ub.r. wszedł do Polski.

Eii produkuje ok. 300 produktów pod 45 markami w 8 fabrykach (w tym jednej w Europie - w Rumunii), zatrudniając ok. 7,5 tys. pracowników. Jest obecny w 40 krajach. W Polsce producent sprzedaje na razie czekolady, herbatniki, inne ciastka oraz tzw. schłodzone przekąski. Adaptacją reklam oraz lokalną kreacją zajmuje się dla niego agencja Orchidea Group, natomiast media kupuje dom mediowy OMD.

W MSL za współpracę z Eti będą odpowiadały Aleksandra Ciok, account director, oraz Joanna Szpatowicz, senior account executive. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. 

Czytaj więcej na temat: , ,