M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mather Communications przygotowała kampanię soków Hortex Leon

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2005, 00:00

Agencja Mather Communications przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowej linii produktów dla dzieci Hortex Leon. Dwie wersje reklamy telewizyjnej...

Agencja Mather Communications przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowej linii produktów dla dzieci Hortex Leon. Dwie wersje reklamy telewizyjnej skierowane są do dzieci w wieku od 3 do 7 lat oraz do ich mam. Kampania potrwa do połowy lipca w stacjach ogólnopolskich i dziecięcych. Filmy oparto na animacji. Autorkami pomysłu są Małgorzata Jóźwik, senior copywriter, oraz Joanna Gwis, art director. Całość projektu nadzorowała Zofia Szymańska, dyrektor kreatywna. Produkty Leon są naturalną kompozycją 100-proc. soków owocowych wzbogaconych w minerały i witaminy. Animację przygotowało studio Platige Image, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,