Kraj

Agencje Plej i Melting Pot przygotowały działania dla Play na finał WOŚP

Plej odpowiada także za strategię komunikacji i kampanię digitalową komunikującą WOŚP.

Marka Play (P4) po raz ósmy wspiera wielki finał WOŚP. Operator przygotował strefę Play z diabelskim młynem przy Pałacu Kultury i Nauki, a w niedzielę pomiędzy 14 a 19 poprowadzi internetowy show. Na widzów czekają m.in. spotkania z twórcami, teatr dla dzieci z udziałem influencerów, wywiady, tajemniczy goście, licytacje prezentów od gwiazd.

Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot jest współtwórcą pomysłu kreatywnego kampanii Play dla WOŚP. Plej odpowiada także za strategię komunikacji i kampanię digitalową komunikującą WOŚP oraz – wraz z Oto Film – za produkcję charytatywnego live streamu. Eventowa część agencji przygotowuje i koordynuje działającą przez dwa dni strefę Play przy Pałacu Kultury i Nauki.