M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wielka Brytania: Mindshare zdobywa budżet mediowy Red Bulla

( red. ) | 10 stycznia 2019, 06:00

Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.

Według nieoficjalnych informacji grupa AMS, która wcześniej obroniła swoją pozycję w 2001 r,, startowała także w obecnym przetargu. Wartość budżetu mediowego Red Bulla na rynku brytyjskim szacowana jest na 7 mln funtów.

Producent napoju energetycznego ogłosił przetarg w Wielkiej Brytanii w grudniu ub.r., pół roku po przetargu amerykańskim, w którym Mindshare również startował, ale został pokonany przez Starcom (Publicis Groupe). Wcześniej przez 8 lat zakupem i planowaniem mediów Red Bulla w Stanach Zjednoczonych, a także usługami search, social i programmatic dla marki zajmował się Carat.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,