M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Barclays ogłasza przetarg na budżet reklamowy

( red. ) | 14 stycznia 2019, 06:00

Od 17 lat bank współpracuje z agencją BBH London.

Agencja BBH przejęła budżet Barclays - bez przetargu - od Leagas Delaney w 2001 r. Zrealizowała dla marki szereg reklam z udziałem celebrytów, jak również spoty edukujące konsumentów w takich obszarach jak bankowość elektroniczna i bezpieczeństwo w sieci.

Po odejściu w połowie ub.r. Nicoli Shepherd-Banks, wieloletniej head of media w Barclays, którą zastąpił Thomas Green, uprzednio client director w Maxusie (WPP), bank zakończył trzyletnią współpracę z tym domem mediowym i powierzył planowanie oraz zakup mediów OMD. Także w 2018 r. po nieoczekiwanym przetargu nastąpiła zmiana agencji obsługującej w zakresie kreacji dział kart kredytowych Barclays: Droga5 zastąpiła Iris i AKQA.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,