Od 17 lat bank współpracuje z agencją BBH London.
Agencja BBH przejęła budżet Barclays - bez przetargu - od Leagas Delaney w 2001 r. Zrealizowała dla marki szereg reklam z udziałem celebrytów, jak również spoty edukujące konsumentów w takich obszarach jak bankowość elektroniczna i bezpieczeństwo w sieci.
Po odejściu w połowie ub.r. Nicoli Shepherd-Banks, wieloletniej head of media w Barclays, którą zastąpił Thomas Green, uprzednio client director w Maxusie (WPP), bank zakończył trzyletnią współpracę z tym domem mediowym i powierzył planowanie oraz zakup mediów OMD. Także w 2018 r. po nieoczekiwanym przetargu nastąpiła zmiana agencji obsługującej w zakresie kreacji dział kart kredytowych Barclays: Droga5 zastąpiła Iris i AKQA.
(TheDrum.com)
Czytaj więcej na temat: OMD, Maxus, Barclays, BBH London, droga5, banki, agencje reklamowe, kreacja, domy mediowe, karty kredytowe, przetargi reklamowe