M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Druga odsłona kampanii Eti "Obudź w sobie buntownika"

Joanna Niewiadomska | 15 stycznia 2019, 06:00

Przy kampanii pracują Orchidea, OMD i Indahash.

Eti startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika” promującej czekoladowe batony Wanted. Przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City.  Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl. Teraz w wyniku współpracy z Fundacją Panda firma Eti objęła opieką goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Zwierzę ma być  jednym z „ambasadorów” marki.

Kampanię opracowała agencja Orchidea, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash.

 

Czytaj więcej na temat: