Kraj

BBDO Warszawa dla Getin Noble Banku [wideo]

Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCfANzFDPH2w%22%7D
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą “Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5 proc. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy “Finanse na prostych zasadach”.

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania digitalowe z wykorzystaniem angażujących formatów wideo oraz reklam na największych polskich portalach. Dodatkowo we wszystkich placówkach Getin Banku pojawią się materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się dom produkcyjny
Lucky Luciano, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom
mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada
agencja Performics.