Kraj

Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję Shopper Link

Wcześniej przez sześć lat pracował w Walk Creative.

Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję Shopper Link
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej – Shopper Link. Jej wyróżnikiem ma być stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich sześć lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki managing partnera oraz client service directora.

Celem agencji ma być tworzenie efektywnej komunikacji marketingowej, ze szczególnym naciskiem na wymiar shoppermarketingowy. Shopper Link oferuje klientom rozwiania strategiczne i komunikacyjne, a także consulting i warsztaty. Ma również ofertę dedykowaną start-upom, obejmującą zdefiniowanie komunikacji marketingowej oraz pozwalającą na zaimplementowanie jej w prosty sposób. 

Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję Shopper Link
Tomasz Bogdanowicz od ponad 16 lat jest związany z branżą marketingową. Specjalizuje się w działaniach z obszaru shopper marketingu. Przed założeniem Shopper Link pracował w Walk Creative, gdzie odpowiadał za nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA Strategic Communications i Fabryce Pomysłów. Na koncie ma szereg zrealizowanych działań m.in. dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson & Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange.