Słodka Chwila, marka deserów z portfolio Dr Oetker, wystartowała z nową komunikacją pod hasłem “Razem fajniej”.
Marka jest pozycjonowana jako lekki i naturalny produkt, towarzyszący konsumentom w codziennych sytuacjach. Bohateriami reklamy są dorośli i dzieci. Spoty powstały w dwóch wersjach – z udziałem m. in. nastolatek i dzieci. Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które mają oddawać relacje między bohaterami spotu. W tle słyszymy cover popularnej piosenki “Everlasting Love”. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci
i mężczyźni włączeni są do kręgu smakującego Słodką Chwilę.
Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30-sek. i czterech wersji 15-sek.,
z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VoD, media społecznościowe.
Koncept nowej komunikacji powstał we współpracy z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil. Reklamę wyprodukował dom Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.