Kraj

Rusza nowa kampania marki Słodka Chwila

Dr Oetker wystartował z nową komunikacją swojej flagowej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQU8ArxOpXTc%22%7D
Słodka Chwila, marka deserów z portfolio Dr Oetker, wystartowała z nową komunikacją pod hasłem “Razem fajniej”. 
Marka jest pozycjonowana jako lekki i naturalny produkt, towarzyszący konsumentom w codziennych sytuacjach. Bohateriami reklamy są dorośli i dzieci. Spoty powstały w dwóch wersjach – z udziałem m. in. nastolatek i dzieci. Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które mają oddawać relacje między bohaterami spotu. W tle słyszymy cover popularnej piosenki “Everlasting Love”. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od  nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci
i mężczyźni włączeni są do kręgu smakującego Słodką Chwilę.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6zMulA8hY5o%22%7D
Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30-sek. i czterech wersji 15-sek.,
z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display,  VoD, media społecznościowe.
Koncept nowej komunikacji powstał we współpracy z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil. Reklamę wyprodukował dom Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.