Kraj

Helios wprowadza zmiany w dziale marketingu i reklamy

Dyrektorem działu marketingu została Agata Szczasny, menedżer marketingu i komunikacji korporacyjnej z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej.

Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios. 

Dyrektorem działu marketingu została Agata Szczasny, menedżer marketingu i komunikacji korporacyjnej z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej (B2B/B2C) i 10-letnim w zarządzaniu. Pracowała na sukces marek w różnych branżach, m.in. telekomunikacyjnej, IT, e-commerce, deweloperskiej oraz HoReCa.

Stanowisko dyrektora działu promocji i PR objęła Maja Nowak, dotychczas zastępczyni dyrektora marketingu i reklamy Heliosa. Na nowym stanowisku odpowiada w szczególności za wizerunek marki, akcje sieciowe, relacje z mediami oraz koordynację i wsparcie dla lokalnych działań kin Helios. 

Dyrektorem działu projektów specjalnych jest Robert Kaczor, wcześniej pełniący funkcję zastępcy dyrektora marketingu i reklamy sieci. Na nowym stanowisku nadzoruje działania związane z projektami specjalnymi Heliosa oraz koordynuje programy edukacyjne skierowane do uczniów i nauczycieli realizowane pod egidą projektu “Helios dla Szkoły”.

Dodatkowo w firmie powstał dział sprzedaży korporacyjnej, którego dyrektorem został Marcin Jamróz, dotychczasowy dyrektor marketingu i reklamy Heliosa. Głównym zadaniem nowego działu jest koordynacja współpracy z Tandem Media – brokerem reklamowym sieci, pozyskiwanie i monetyzowanie partnerstw strategicznych dla spółki oraz zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej w ramach działalności B2B.