Zagranica

Qatar Airways z kampanią w hollywoodzkim stylu

Choreografia i muzyka w najnowszym spocie linii lotniczych przywodzą na myśl musical "La La Land".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXzpp0sIfzcE%22%7D
Spot “A World Like Never Before” harmonijnie łączy elementy graficzne i ujęcia kręcone na planie. Ściany luksusowego przedziału Q Suite w samolocie rozstępują się jak za dotknięciem magicznej różdżki i czteroosobowa rodzina w chwilę przenosi się z Nowego Jorku do Paryża, a potem Hongkongu i Kataru, by na koniec zapaść w beztroski sen.

Jak mówi Akbar Al Baker, CEO Qatar Airways Group, celem kampanii jest zainspirowanie widzów i wywołanie w nich zachwytu możliwościami oferowanymi przez przewoźnika docierającego obecnie do ponad 160 portów lotniczych na świecie.

Za kreację odpowiada stale współpracująca z katarskimi liniami lotniczymi agencja 180 Kingsday. Produkcją zajęło się studio RSA Films.

(TheDrum.com)