Kraj

Nowa kampania Philipsa

Philips wprowadził na rynek miniwieżę i wieżę z CD recorderem. Premierze towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Euro RSCG. Głównym...

Philips wprowadził na rynek miniwieżę i wieżę z CD recorderem. Premierze towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Euro RSCG. Głównym medium są plakaty wyklejane na 750 billboardach zlokalizowanych wzdłuż ciągów komunikacyjnych największych miast Polski, w skupiskach liczących od 4 do 14 sztuk. Plan kampanii wyklucza stosowanie pojedynczych billboardów. Nietypowa koncepcja tego przedsięwzięcia polega również na prezentowaniu przez cały czerwiec równocześnie dwóch różnych teaserów z hasłami: “Mini z CD recorderem” oraz “Nowa Mini nie tylko dla dziewcząt”. W lipcu teaser “Mini z CD recorderem” aż do zakończenia kampanii pozostanie bez zmian, natomiast drugi z nich zostanie zaklejony rozwiązaniem prezentującym nowy produkt. Plakaty są zgodne z szatą graficzną reklam Philipsa: charakterystycznym niebieskim “uśmiechem” oraz logo. W lipcu równolegle prowadzona będzie kampania w wybranych tytułach prasowych, np. “Playboy”, “CKM”, “Machina”, “Tylko Rock”, “Techno Party”, “PC World”, “Komputer”, “Popcorn”, “Focus”, “Dlaczego”, “Auto Świat”. Kampania otrzyma również silne wsparcie radiowe w RMF FM. (TW)