Kraj

Lavazza lansuje wizerunek marki ekskluzywnej, współpracuje z IKERa

Lavazza, marka kawy z segmentu super premium, nawiązała współpracę z firmą IKERa, producentem ekskluzywnych mebli wypoczynkowych, pojawiając się we wspólnej...

Lavazza, marka kawy z segmentu super premium, nawiązała współpracę z firmą IKERa, producentem ekskluzywnych mebli wypoczynkowych, pojawiając się we wspólnej sesji wnętrzarskiej realizowanej pod hasłem “Sztuka tworzenia mebli”. Pojawienie się obok marki IKERa wpisuje się w strategię Lavazza, która z jednej strony lansuje wizerunek marki związanej z włoską tradycją i espresso, zaś z drugiej strony z najnowszymi trendami w nowoczesnej sztuce, designie i modzie. Od kilku miesięcy Lavazza współpracuje także z popularnym duetem kreatorów mody Paprockim & Brzozowskim. Lavazza weszła na polski rynek w 1996 r. Obecnie jest liderem rynku gastronomicznego z udziałem na poziomie 30 proc. i liderem na rynku konsumenckim w segmencie super premium wśród kaw mielonych. Dystrybucją kawy Lavazza zaajmuje sie w Polsce Elite Cafe, dystrybucję do gastronomii i biur prowadzi Elite Coffee Services. IKERa działa w Polsce od 15 lat, swoją ofertę mebli kieruje do wymagających klientów w Polsce i za granicą. (MKS)