Kraj

Change/Serviceplan, GPD i Value Media z kampanią dla Almette

Hochland będzie reklamował swoją markę w TV i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8k8UIzXTHig%22%7D
Producent przetworów mlecznych Hochland Polska startuje z nową kampanią serków Almette pod hasłem: “100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami”.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, a także poprzez szeroką komunikację digitalową (spoty wideo, które są przedłużeniem komunikacji w TV). Dodatkowo kampania obejmie social media oraz prasę handlową.

Za produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Change/Serviceplan Sp. z o.o., która wspólnie z agencją GPD przygotowuje także kampanię digitalową. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media. Działania public relations koordynuje agencja Quality Public Relations.