Kraj

Publicis, Initiative i Pure Play z kampanią dla marki Familijne

Colian będzie reklamował swoją markę w TV i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX6xSJiKjr6o%22%7D
Producent słodyczy Colian Sp. z o.o. zaplanował kampanię reklamową wafli marki Familijne Gofrowe pod hasłem: “Mus je schrupać”. Będzie prowadzona w telewizji (emisje 15- i 30-sekundowych spotów reklamowych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i stacjach tematycznych) oraz w internecie – m.in. w serwisie YouTube oraz na platformach VoD. Potrwa do połowy marca br.

Za strategię kampanii i kreacje na jej potrzeby odpowiada Publicis. Zakup mediów powierzono Initiative. Działania online zaplanował Pure Play.