Kraj

KP mocno inwestuje w reklamę Żubra jeszcze przed sezonem

Loteria "Dwa szybkie Żubry" już po raz czwarty; silne wsparcie reklamą w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5Qfazp4hP1A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy producent piwa w kraju, rusza ze wsparciem promocyjno-reklamowym piwa Żubr, jednej z dwóch – obok Tyskiego – swoich największych marek.

Od początku lutego ruszy czwarta edycja promocji konsumenckiej “Dwa szybkie Żubry”. Mechanika akcji jest analogiczna do poprzednich – pod kapslami butelek lub zawleczkami puszek piwa konsumenci mogą znaleźć kody uprawniające do zamiany ich na dwa bezpłatne piwa.

Nowy spot reklamowy marki przedstawia puszczę już w wiosennej odsłonie, pełną zieleni. Tym samym marka żegna się z zimą i wkracza w kolejny sezon piwny. Jak zapowiada marketer: “W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu”.

Spoty reklamowe Żubra będą emitowane w telewizji i w internecie (m.in. na platformach VoD). Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19, a za design opakowań promocyjnych – PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.