Kompania Piwowarska, największy producent piwa w kraju, rusza ze wsparciem promocyjno-reklamowym piwa Żubr, jednej z dwóch – obok Tyskiego – swoich największych marek.
Od początku lutego ruszy czwarta edycja promocji konsumenckiej “Dwa szybkie Żubry”. Mechanika akcji jest analogiczna do poprzednich – pod kapslami butelek lub zawleczkami puszek piwa konsumenci mogą znaleźć kody uprawniające do zamiany ich na dwa bezpłatne piwa.
Nowy spot reklamowy marki przedstawia puszczę już w wiosennej odsłonie, pełną zieleni. Tym samym marka żegna się z zimą i wkracza w kolejny sezon piwny. Jak zapowiada marketer: “W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu”.
Spoty reklamowe Żubra będą emitowane w telewizji i w internecie (m.in. na platformach VoD). Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19, a za design opakowań promocyjnych – PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.