Kraj

Multikino Media wprowadza sezonowy cennik reklam w kinach

Elementem nowej polityki cenowej jest dużo wcześniejsza sprzedaż kampanii przed hitami kinowymi.

Broker Multikino Media wprowadza sezonowy cennik kampanii reklamowych w 51 kinach znajdujących się w jego ofercie. Elementem nowej polityki cenowej Multikino Media jest dużo wcześniejsza sprzedaż kampanii przed hitami kinowymi (tzw. FTM, czyli „follow the movie”). – Aby pojawić się w bloku reklamowym przed produkcją, na którą czeka cała Polska, będzie trzeba zapłacić więcej – wyjaśnia Joanna Oczkowska, dyrektor sprzedaży Biura Reklamy Multikino Media. Reklamodawcy mogą już kupować reklamy przed IX częścią „Gwiezdnych wojen”, która premierę będzie miała w grudniu br., oraz kontynuacją przygód Jamesa Bonda, które pojawią się na ekranie w walentynki 2020.

Tegorocznymi hitami frekwencyjnymi mają być filmy: „Planeta singli 3”, „Kobiety mafii 2”, komedia „Całe szczęście” z Piotrem Adamczykiem, “Kurier” Władysława Pasikowskiego, film o Józefie Piłsudskim z Borysem Szycem oraz kolejna produkcja Patryka Vegi. Z zagranicznego repertuaru: najnowsza wersja „Króla Lwa”, „Jak wytresować smoka”, „Dumbo” i „Kraina lodu 2”, „Avengers”, „Spider-man: daleko od domu” i “Gwiezdne wojny”.

Niebawem w ofercie brokera znajdzie się nowy multipleks w Galerii Młociny. W sumie w ofercie Multikino Media znajdzie się 10 kin wielosalowych. Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino, takie jak: Cinema 3D i kina studyjne (warszawskie: Atlantic, Luna, Muranów, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Kino-Galeria Charlie w Łodzi, Kozienicki Dom Kultury w Kozienicach i Kino Ratusz w Zduńskiej Woli).

Reklama kinowa obok internetowej jest najdynamiczniej rozwijającym się medium. W ub.r. kino zgromadziło prawie 60-mln publiczność. Statystyczny Polak odwiedził je ponad 1,5 raza w roku, co zbliża nas do poziomu widza zza zachodniej granicy.