Przetargi

Metro Warszawskie poszukuje agencji PR

Metro Warszawskie Sp. z o.o. poszukuje agencji PR do wykonania projektu kampanii społeczno-informacyjnej wśród mieszkanców warszawskich Bielan, gdzie w najbliższym...

Metro Warszawskie Sp. z o.o. poszukuje agencji PR do wykonania projektu kampanii społeczno-informacyjnej wśród mieszkanców warszawskich Bielan, gdzie w najbliższym czasie będzie budowany kolejny odcinek metra. Do tej pory Metro Warszawskie tego rodzaju inicjatywy prowadziło we własnym zakresie. Obecnie, finansując akcję z puli pieniędzy przyznanych na tego rodzaju cele przez Unię Europejską, postanowiło wspomóc własne możliwości możliwościami profesjonalistów. Do negocjacji zaproszono 10 agencji PR, ich nazw nie ujawniono. Wkrótce agencje zostaną zaproszone do składania ofert, choć jeszcze nie wyznaczono terminu ich składania. Wybór agencji ma nastąpić do połowy lipca br. Ramy czasowe kampanii społecznej nie są znane. Grzegorz Żurawski, rzecznik Metra Warszawskiego, nie ujawnił budżetu przeznaczonego na ten projekt. Do końca 2007 r. firma planuje wybudowanie kolejnych 8 przystanków metra, w tym stacji końcowej na Młocinach. (MKS)