Zagranica

Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNdgbFJ-FWcg%22%7D
Pełna wersja spotu z niedwuznacznymi aluzjami do seksu, opowiadającego o mężczyźnie cierpiącym na uzależnienie od “mrożonkowego porno” (“frozen food porn”) i jego współuzależnionej partnerce trwa 60 sekund. Krótsza, 30-sekundowa, niezawierająca niecenzuralnego słowa “porn”, będzie emitowana podczas Super Bowl.

Kreację dla producenta wprowadzonej na rynek trzy lata temu marki mrożonek Devour przygotowała agencja David z Miami. W ramach działań prowadzonych w kanałch digital i mediach społecznościowych, za które odpowiada VaynerMedia, Devour stworzyło też infolinię 1-83-FOODPORN. Infolinia działająca do 3 lutego, kiedy odbywa się Super Bowl, ma zgodnie z deklaracjami reklamodawcy podsuwać “kuszące opisy apetycznych dań przyrządzanych z mrożonek”.

(Adweek)