M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Magazyn "n.p.m." zachęca media plannerów, by planowali z nim wakacje

Serwis Dzienny | 29 czerwca 2005, 00:00

Magazyn poświęcony turystyce górskiej "n.p.m." (Dom Wydawniczy "Kruszona") przeprowadza wysyłkę tytułu do środowiska media plannerów. Pismo opakowane w specjalnie przygotowaną...

Magazyn poświęcony turystyce górskiej "n.p.m." (Dom Wydawniczy "Kruszona") przeprowadza wysyłkę tytułu do środowiska media plannerów. Pismo opakowane w specjalnie przygotowaną żółtą okładkę zachęca odbiorców, by odnaleźli w nim także treści dla siebie. - Nie decydujemy się na rabaty, na wakacyjną ofertę reklamową, ale chcemy zwrócić uwagę reklamodawców, że "n.p.m." może być dla nich przydatnym tytułem, chociażby do zaplanowania wakacji - powiedziała Joanna Nawrocka, kierownik działu marketingu i reklamy Domu Wydawniczego "Kruszona". "n.p.m." wkrótce będzie zmieniać winietę i logo, tak, aby stały się bardziej widoczne. Nakład pisma wynosi 8 tys. egz. (KP)

Czytaj więcej na temat: ,