Zagranica

Ridley Scott reżyseruje spot dla Turkish Airlines na Super Bowl

To powrót reżysera do świata reklamy po 18 latach.

Ridley Scott reżyseruje spot dla Turkish Airlines na Super Bowl
30-sekundowy zwiastun “The Journey”, krótkiego filmu Scotta zrealizowanego dla tureckich linii lotniczych, zostanie pokazany podczas Super Bowl w najbliższą niedzielę. Za kreację odpowiada agencja Anomaly Amsterdam, za produkcję RSA Films. W głównej roli została obsadzona aktorka Sylvia Hoeks (na zdjęciu), znana m.in. z filmów “Blade Runner 2049” oraz “Dziewczyna w sieci pająka” opartego na książce Davida Lagercrantza – kontynuacji cyklu “Millennium” powstałej po śmierci Stiega Larssona.

Fabuła “The Journey” związana jest ze Stambułem – motyw “pogoni kotka za myszką” pozwala pokazać słynne miejsca w mieście i podkreślić splendor nowego portu lotniczego, który zapowiadany jest jako największy na świecie. Pełna 6-minutowa wersja filmu będzie pokazywana w kanałach social media Turkish Airlines. 30- i 60-sekundowe zwiastuny “The Journey” mają być wyświetlane w kinach i w telewizji na wszystkich kluczowych rynkach tureckich linii lotniczych.

(TheDrum.com)